Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Шановні громадяни - учасники судових проваджень!
Відповідно до рішення Ради суддів загальних судів № 108 від 25 грудня 2013 року, з метою вивчення рівня довіри громадськості до апеляційних та місцевих загальних судів 26 березня 2014 року в Білоцерківському міськрайонному суді Київської області буде здійснюватися опитування громадян - учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи Білоцерківського міськрайонного суду за допомогою анонімного анкетування.
Опитування є добровільним і покликане вивчити думку громадян щодо організації роботи нашого суду. Дані проведеного анкетування слугуватимуть основою для напрацювання рекомендацій покращення надання апеляційними та місцевими судами судових послуг.
Протягом усього робочого дня 26 березня 2014 року кожен бажаючий відвідувач нашого суду матиме можливість заповними форму, спеціально розроблену для зазначеного анкетування. До роботи з відвідувачами з приводу заповнення анкет будуть залучені волонтери з числа працівників суду.
Отримана інформація буде використовуватися судовою владою України з метою розробки ефективних кроків щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до судів. Також ваша оцінка роботи нашого суду буде надзвичайно важливою безпосередньо для керівництва.
Будьте впевнені, що інформація, яка буде збиратися у ході опитування, залишиться цілком конфедиційною і отримані відповіді будуть використані лише в узагальненому вигляді.
Від вашої участі в опитуванні, щирості та відповідального ставлення до опитування залежить якість та повнота інформації, на підставі якої буде отримана загальна картина якості роботи нашого суду.
Запрошуємо вас узяти участь в опитуванні!
|
Код суду__________ Дата опитування «_____ » ________________ 2014 р.
Номер анкети__________ Інтерв'юер________________________________________
Шановний відвідувач суду!
Рада суддів загальних судів пропонуює Вам взяти участь в опитуванні громадян щодо їх задоволеності якістю функціонування судів. Опитування проводиться з метою об 'єктивної оцінки якості послуг, що надаються судами. Отримана інформація буде використовуватися судовою владою України з метою розробки ефективних кроків щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до судів. Будьте впевнені, що інформація, яка збирається, є цілком конфіденційною і отримані відповіді будуть використані лише в узагальненому вигляді. Від Вашої участі в опитуванні щирості та відповідального ставлення до опитування залежить якість та повнота інформації, на підставі якої буде отримана загальна картина якості роботи суду.
І. Характеристика респондента:
|
2. У суді Ви представляєте |
о особисто себе (є позивачем / відповідачем /свідком / потерпілим) |
о іншу особу (є адвокатом, юрист- консультантом) |
о інше (вкажіть) |
|
3 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1 - дуже погано, 5 - відмінно):
|
4 Оцініть, будь ласка, умови перебування громадян у суді з точки зору зручності та комфортності, та з урахуванням таких аспектів, як:
- достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання;
- чистота та прибраність приміщень суду;
- можливість користування туалетами, тощо.
о Незадовільно |
о Задовільно |
о Добре |
о Відмінно |
о Важко сказати |
5 Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням таких аспектів як
- наявність інформаційних стендів;
- наявність зразків документів та порядку сплати судового збору;
- зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань;
- наявність інформації в |
нтернеті, тощо. |
|||
о Незадовільно |
о Задовільно |
о Добре |
о Відмінно |
о Важко сказати |
6 Оцініть, будь ласка, своєчасність судового розгляду з урахуванням таких аспектів як: |
- дотримання строків розгляду справ;
- вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ;
- обґрунтованість перенесення судових засідань;
- додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо.
о Незадовільно о Задовільно о Добре о Відмінно о Важко сказати
7 Оцініть, будь ласка, виконання своїх обов'язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як:
- старанність та сумлінність;
- бажання допомогти;
- відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду,
- форма одягу, тощо.
о Незадовільно |
о Задовільно |
о Добре |
о Відмінно |
о Важко сказати |
8 На Ваш погляд, чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
|
9 На Ваш погляд, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо?
|
10 Для респондентів, чиї справи вже завершено:
|
2 Чи вважаєте Ви, що Вам був забезпечений справедливий судовий розгляд? |
||||
о Ні |
о Скоріше ні |
о Скоріше так |
о Так |
о Важко сказати |
3 Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? |
||
о Так |
о Ні |
о Немає відповіді |
4 Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати це рішення? |
|||
о Так |
о Ні |
о Немає відповіді |
|
15 Якщо Ви вже ознайомилися з текстом рішення, будь ласка, вкажіть, чи було рішення викладено доступною для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обґрунтованим?
|
16 Ваші побажання та пропозиції: |